.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گلستان :
اتاق فكر اصلي استان دانشگاه است
شمال نیوز: استاندار گلستان گفت: اتاق فكر اصلي استان دانشگاه مي باشد و دانشگاهيان مي توانند در برنامه هاي استان تصميم ساز باشند.
اتاق فكر اصلي استان دانشگاه است

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري گلستان، حسن صادقلو در اولين ديدار با رؤساي واحدها و مراكز دانشگاه آزاد اسلامي استان گلستان افزود: دانشگاهيان بايد در نقش شوراي توسعه و گسترش عمل كنند و در قالب شبكه عيون با نگاهي موشكافانه، علمي، واقعي و اساسي به مسائل اجتماعي، فرهنگي، سياسي، اقتصادي، از فرصت پيش آمده به طور خاص استفاده كرده و به استان ياري برسانند.

وي ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامي از باقيات و صالحات ماندگار نظام جمهوري اسلامي است كه در شرايطي نامساعد و ناشدني به شدني واقعي تبديل گرديد.

صادقلو اظهار داشت : در شرايط جنگ و بحران هاي دهه شصت كه اتفاقا درآمد كشور با هزينه ها نيز برابري نمي كرد بزرگان نظام و در پيشاپيش آن ها حضرت امام (ره)، رهبر معظم انقلاب، حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني و حاج احمد آقا فرزند بزرگوار حضرت امام اقدام به تاسيس دانشگاه آزاد اسلامي كردند و نشدي را به شد تبديل كردند. به گفته استاندار گلستان، نتايج پربار آن تصميم منطقي و با تدبير، راهبرد رفع مشكلات عديده كشور در سه دهه بعد از آن شده است.

وي تصريح كرد: در جريان جنگ و دفاع مقدس تفكر تاسيس دانشگاه از ديدگاه برخي تفكري لوكس و غير موجه بود، ليكن در اين شرايط سنگ بناي توسعه كشور يعني توسعه نيروي انساني در ابعاد تخصص و تعهد با توسعه دانشگاه ميسر بود. صادقلو افزود: بر همين اساس هم توسعه همه جانبه دانشگاه در همه شرايط مد نظر بود حتي در بمب باران و موشك باران شهرها و دانشگاه امروز بي شك ماحصل تلاش هاي آن دوران است. وي ادامه داد: امروزه تغييرات صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامي و حضور دكتر ميرزاده در راس اين دانشگاه بي شك شرايط توسعه دانشگاه و باطبع آن جامعه را سرعت خواهد بخشيد.

در ابتدای این جلسه عجم نوروزی رییس یکی از مناطق دانشگاه آزاد اسلامی (استان گلستان) ضمن تبریک هفته ولایت و انتصاب حسن صادقلو به سمت استاندار گلستان گزارشی از وضعیت آموزش عالی استان با نگاه ویژه به نقش و جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی را ارایه داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر 1 آبان 1392
شمال نیوز محترم میدونم که نظرمو نمیزاری ولی بدون که ما میفهمیم ازبین رفتن تحریمها هیچ دردی از ما فقیر بیچاره ها دوا نمیکنه (تواین دولت پولدارا) این دولت دنبال حذف یارانه 25 میلیون نفر ازمردمه یعنی ما تواین مملکت 25 میلیون نفر ثروتمند داریم؟ این دولت دنبال ثباته یعنی اگه من کارمند در سال 92 یه دوچرخه دارم درسال 1400 هم به زور بتونم همون دوچرخه رو نگه دارم تواین چندماهی که سرکار اومده همهه چیز رو قطع کرده حرف آقایون اینه که احمدینژاد دنبال عوامفریبی بود که حقوق کارمندا روزیاد کرد سهام عدالت داد مسکن مهر اجراکرد یارانه داد راه وجاده واسفالت وسالن وررشی و.... درست کرد اقای روحانی چون باعوامفریبی مخالفه این کارا رو متوقف کرده داره برای آینده(5000سال بعد) کارهای زیر بنایی میکنه به فرزندان ماه چیزی نخواهد رسید دردوران هاشمی وخاتمی قشر فقیر ارزوی داشتن یک موتور سیکلت داشتند اما دردوران احمدینژاد همه ملت صاحب دارایی منقول غیرمنقول شدند فقط برای این گردن کلفتای اصلاحاتی وکارگزارانی مغرور بد شده بود الان دارن جبران میکنن عقده هاشونو خدا لعنتشون کنه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.